-->

Google+ Followers

Friday, April 20, 2012

TRUTH OR LIES ??



Duduk depan screen,
Menatap satu demi satu ayat,
Lalu ku pandang sang telephone peneman setia...
Sakit nya hati ... bila janji tak di tepati..
Ku pandang handphone...
Rasa macam nak baling je...
Eh, tak boleh !! beli pakai duit sendiri...
SAYANG .......
Lalu, laptop ku buka,
Blog menjadi pilihan melepaskan rasa hati...!!!
Itulah manusia,
Bila berjanji selalu tak tepati..
Lalu diri orang lain di salahkan !!
"Ape celup nak salahkan aku pulak !!! "
Memang lumrah manusia,
Sering tak mengaku akan kesilapan sendiri...
Lepas nie nak LUNCH dengan si penipu tu ????
" Mungkin tidak !!! "
Sakitnya hati !! Hanya Tuhan yang tahu !!


www.tips-fb.com

6 comments:

  1. sabarlah emma..jgn marah2 nt cepat pulak tua...da xcomey nt...=)

    ReplyDelete
  2. lunch ngan saya je lain kali.. :)

    ReplyDelete
  3. jgn marah2 sayang..heheh jab lagi dia tepon lah tu minta maaf..x salah bersangka baik kan..mungkin dia busy kot!...heheh...

    salam kenalan, dari segmen LULU..

    ReplyDelete
  4. Aloo..cian nya dia.. yer lah nnt sy blk kita g lunch k..huhu da jgn mrh2 nnt x comey

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!