-->

Google+ Followers

Friday, April 13, 2012

Eh, tak pergi solat jumaat ???



Eh, tak pergi sembahyang jumaat ???
jeng..jeng..jengg....bersepah kot tadi time Emma lunch dekat Jusco,
Duduk tepi tangga hisap rokok then gelak-gelak...
Memang tak hengat dunia punya !!!!


Tak nak cakap apa-apa pasal isu nie...
Dah besar, ada otak... boleh fikir sendiri...
Hehehhehe Selamat hari Jumaat !!!


www.tips-fb.com

6 comments:

  1. hehe biasa la tu.. da byk kli nmpak da org2 yg tak reti nk prgi solat jmaat ni..

    ReplyDelete
  2. hehehe .
    msing-II dah besar kan .
    biaq lah depa pkiaq sndri.

    ReplyDelete
  3. ermmm... tadi pun ade jumpa gak... dah segak2 dah pakai baju melayu & bersampin tapi lepak kat kedai mkn sambil isap rokok... ape cer??

    ReplyDelete
  4. Tu lah sbb nya.. lelaki wajib g solat jumaat.. melainkn xsihat sgt..huhu.. pd kaum hawa fikir lah kpd yg x kawin lg tu. Laki yg kacak n hansom tp xg solat mcm tu ke nk wat kn suami bkl kpd ketua keluarga.. kalo solat jumaat x g, solat fardu mcmane pulak? Fikir2 kn lah, demi kebaikkn semua umat islam.. maaf sekiranya terlanjur kata.. i'm sorry.. sy bkn yg terbaik, tp cuba jd yg sempurna demi allah s.w.t..

    ReplyDelete
  5. Selalu je nampak. Lepas tu kasik jeling baik punya, tapi boleh buat derk je. Ceh. Lepas ni nak carik calon, I nak intai dia di hari jumaat pegi ke tak pegi.

    ReplyDelete
  6. Ponteng ler tu.. Skang ni lagi ramai yang ponteng solat jumaat dari yang rajin pegi.. Apela nak jadi dorang nih..

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!