-->

Wednesday, May 4, 2011

Redang oh redang

04.36pm~ Hi all, serious hari nie tahap bosan sangat... heheehhe tak ada keje memang lah bosan!!! so aku pun carilah idea nak hilangkan bosan... hehehe so entry kali nie aku nak cite sket pasal " Pulau Redang ". Actually, aku teringin sangat nak pergi tempat nie, but tak ada geng lah pulak nak pergi... ( Semua takut kulit gelap sebenarnya )

Last year aku dah pergi " Pulau Perhentian " dengan besfriend aku... sape??? Mestilah Ms Ieda kita... ( aku rasa dalam blog aku nie banyak jer name dia... if korang tak kenal aku tak tau nak explain cam ner !!! hahahaha )

                                           Nie lah pic - pic aku masa kat Perhentian...

So, korang tau x " Pulau Redang " ni terletak kat mane???? meh sini aku tunjuk korang map Malaysia... hahahaha


Pulau nie terletak kat negeri Terengganu... alah dekat-dekat jer kot dengan Pulau Perhentian... Actually macam-macam aktivi yang korang boleh buat kat sana tau... korang nak snorkeling, diving, mandi-manda, makan-makan segala-galanya ada..Dan yang paling aku suka bila dapat tengok lautan yang luas tu... cantik sangat!!  






Cantik sangat kan Pulau nie??? Percaya tak bila aku cakap, setiap kali aku tengok laut hati aku akan tenang, segala masalah atau apa yang aku fikir dalam otak aku nie yang buat aku berkecamuk atau celaru jadi tenang and relax jer... sebab tu lah bila aku tension aku suka tengok air laut, sungai atau tasik... bagi aku, ianya terlalu tenang tapi dalam ketenangan lautan tu bila sesekali ia tunjukkan kehebatan dia, segala teknologi moden pun tak mampu untuk melawannya... betul tak ???

coret-coret : Segala kejadian daripada Allah swt adalah indah... InsyaAllah aku akan pergi jugak pulau nie... so kawan-kawanku sekalian ??? bila nak plan ??? hehehe



www.tips-fb.com

2 comments:

  1. macam best je? bila pergi ni?

    ReplyDelete
  2. tu la ... best kan ??? g nak x???
    urm tapi kte plan dulu ar dgn yg lain

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!