-->

Google+ Followers

Thursday, April 19, 2012

Ibu Jual Anak !!!!



Ibu jual Anak ????
Dah banyak isu macam nie !!
Anak yang tak tahu apa-apa, lahir ibarat kain putih...
Dan ibu bapa yang mencorakkan kehidupan anak-anak dengan warna,
Tapi ???? Dijual dengan semata-mata untuk duit ???


Kesempitan hidup ???
Tak nak membesarkan anak tersebut ???
Malu kerana anak cacat ???
Menjadikan diri sendiri kilang bayi lalu menjual bayi tersebut ????

Hanya orang yang membuat tahu kenapa mereka berbuat demikian !!!
Penat mengandungkan, penat melahirkan, sakit yang di rasakan....

Lalu anak dijual !! berbaloi ke ???




www.tips-fb.com

1 comment:

  1. sian kat baby2 yg tak bersalah ni...mcm harta benda plak, boleh dijual beli...

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!