-->

Google+ Followers

Wednesday, April 18, 2012

Best tak macam nie ????



Entry nie di keluarkan atas permintaa seseorang...
Hehehhe setelah berwassap dengan dia,
Then dia mintak Emma keluarkan artikel nie... (waaa boleh jadi pakar motivasi nieee)
"Time bercinta semuanya Indah"
Tapi bila difikir-fikirkan balik,
Time bercinta memang semuanya indah...
Tak makan pun tak pe asalkan dapat pandang muka insan tersayang !!
Orang cakap ape??  " bau kentut pun wangi ??? " hahahhahaha
Macam tulah gamak nyer....
Time  bercinta ayat common lahhh...
"I luv u, I miss u, I need u..."
Tapi tulah orang cakap,
Time bercinta semua nya indah !!
Tak ada cacat celanya...
Tapi bila dahhh kawin ....
Tu diaaaa
" Pinggan mangkuk main pesta baling-baling jer...."
Ayat sayang-sayang tu tak ada....
Hurmmmm tulah bila dah amalkan sangat time bercinta...
Kan best kalau boleh di kekalkan semua tu...
Barulah tak de istilah cerai-cerai nie....
Kalau nak cerai main anta sms... cehhh tak gentle la beb !!! (opsssssssssss)




Nota kecik : Aikkkk sejak bila Emma terjoin entry rumah tangga nie ??? adehhhhhhhh


www.tips-fb.com

8 comments:

  1. aik.entri kawin? haha.ema nak kawin dah kot..

    ReplyDelete
  2. @keli menari erkkkkk (terdiam tanpa kata-kata)

    ReplyDelete
  3. haha..yela tue..emma nak kawen daa..

    ReplyDelete
  4. heheh..
    dh bleh dh tu nk diri rumah ada tangga:)

    ReplyDelete
  5. @Ayu Iman ermmmm InsyaAllah....confirm Emma invite semua nanti...hehehe

    ReplyDelete
  6. @shark owhhh dah boleh ek ??? hehehhehe InsyaAllah

    ReplyDelete
  7. heee. biase la tu. time bercinta mmg sumeyer indah. tp jgn kerana cinta juga kita lupa siapa diri kita :)

    ReplyDelete
  8. Itulah, bercinta lepas kahwin, baru semuanya indah (:

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!