-->

Google+ Followers

Friday, April 6, 2012

Tepi jalan pun boleh nikah ??



Itulah orang cakap, 
Nak nikah nie kat mana-mana pun boleh !!
Sama ada sesuai atau tidak je !!
Tapi kat tepi jalan pun boleh nikah ???
Agak-agaklah.. kan lebih baik di saksikan oleh ahli keluarga tersayang !!
Daripada di saksikan oleh kereta dan motor yang lalu lalang ???

Dalam zaman moden nie...
Macam-macam cara orang akan buat untuk dapatkan duit !!!
Biarlah cara pendapatan daripada usaha yang halal...
Kan ia akan jadi darah daging kita ???
Wahai "Tok Ayah" ingat-ingatlah usia anda !!!

Cerita lanjut Klik sini


www.tips-fb.com

3 comments:

  1. Macam2 cara la dorang ni nk dptkan duit .. haishhh ..

    ReplyDelete
  2. kerana duit manusia buat apa saja..tanpa pkir baik atau tidak..

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!