-->

Google+ Followers

Tuesday, April 3, 2012

Bercinta macam nak rak, tapi kawin dengan orang lain !!!




" Bercinta macam nak rak, tapi kawin dengan orang lain !! "
Korang pernah tak rasai situasi macam nie ???
" Kalau dah sayang, apa pun sanggup buat !! "
" I love u soooo much sayang !! "

Alahai, ayat-ayat manis macam nie mesti korang pernah dengar kan ???
And confiirm pernah buat kat gf/bf korang !!!
Cepat mengaku !!! ehheheheh



Tapi, banyak situasi sekarang yang Emma nampak,
Si A bercinta bertahun tahun dengan si B...
Tapi masing-masing kawin dengan orang lain !!!
Masa tu.. mulalah duk kenang kisah lama !!
Menanggis macam nak rak !!
Konon tak sanggup nak berpisah !!
Tapi Jodoh, pertemuan, ajal dan maut...
Semua kan di tangan ALLAH S.WT
Kita nie hanya mampu merancang !!
Tapi ALLAH yang tentukan !!
Walau sehebat dan sedalam "CINTA ADAM DAN HAWA"
Tapi, kalau dah di takdikan tak bersama,
Terima dengan redha,
Kerana setiap kejadian,
Pasti ada hikmah !!!

Korang pernah tak mengalami situasi macam nie ???
Jom share dengan Emma !!
Mesti banyak kisah menarik, suka dan duka korang kan ???

Entry yang paling menarik... Emma nak bagi hadiah lah macam nie !!!! 
Jommm Emma belanja korang makan !!


www.tips-fb.com

7 comments:

  1. ada je.. saya salah sorg yang pernah mengalaminya.. tapi saya x kawen2 lagi la.. yg dah kawen ex saya tuh :)

    ReplyDelete
  2. Itulah hakikat zaman sekarang hehe

    ReplyDelete
  3. @*SiRibenMerah Ye ker??? Emma nak cari yang dah kawin nie.. nak tanye ape feel dorang !! ehhehe

    ReplyDelete
  4. @❖ Syaa ❖ betul, redha and terima sebagai satu ujian =)

    ReplyDelete
  5. saya salah seorang daripada orang tersebut. mmg bagai nak rak bercinta dl tapi sekarang saya dah kawin dgn org lain. redha je la. mungkin dia bukan jodoh saya.

    ReplyDelete
  6. @NasZbetul ke abg nasz ?? share sket dengan Emma .. hehehe

    ReplyDelete
  7. biasa mcm tu la org zaman sekarang... ke tak betul...? hehehh

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!