-->

Google+ Followers

Monday, April 2, 2012

Gift from my lovely brother



Perempuan dan kasut memang tak boleh di pisahkan,
Ibarat lagu dan irama...
cehhh ayat tak boleh blahhh betul !!!
Tapi antara Emma dan kasut....
Memang tak boleh lepas punya la...
Memandangkan kasut kat rumah dah penuh 2 almari...
Tapi still nak jugak !!!
Lebih-lebih bila kena jadi pengapit untuk my twin !!
So sibuk lah duk cari kasut...
Nasib baik ade abang gemuk yang sudi teman pergi cari kasut and drop to my kembar house...
Hahahahha kopak jugak lah abang gemuk coz Emma 'pow' dia kasut...
Hhehehhehehehe dah pilih-pilih kasut..
Then nak bayar,
Baru perasan yang kedai jual kasut branded...
Nasib lah abang gemukkkk
coz kena pow dengan budak comey nie... ahakssss




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!