-->

Google+ Followers

Wednesday, April 4, 2012

Apa korang nampak ???


Bila korang tengok ....
Apa korang nampak ????




Korang boleh menilai sendiri kan ???
Kalau bertudung biarlah ikhlas kerana Allah S.wt,
Bukan sebab fesyen atau nak cover sesuatu !!
Memang sebagai seorang wanita Islam diwajibkan menutup aurat.
Tapi, kalau macam nie .....
Apa pandangan orang yang bukan ISLAM ????
Bukan ke dorang akan memandang rendah pada agama kita ???




Nota kecik : Emma bukan seorang yang baik coz Emma pun FREE HAIR !! But Emma malu bila tengok orang yang bertudung tapi ada sikap macam nie  !!! So, renung-renungkan  !!!

**** Entry sentap sket, but sorry......... ****



www.tips-fb.com

10 comments:

  1. erm..org skrg emma jahil tntng agama tp org2 mcmtu kite doakan yg bebaik2 shj..alhmdullah mmg harus kite mngingati diri memasing2..

    ReplyDelete
  2. @Ayu Iman peringatan utk diri sendiri jer...

    ReplyDelete
  3. ish pakai tdg tp pakai skirt..pesen apa tu??? sy pun x bertdg dan sy hrp bila bertdg nnti sy nk pakai tdg betul2...insyaAllah!! amin!

    ReplyDelete
  4. dan maaf jugak utk komen dr sy ni eh..

    sepatutnya kita kalau tgk org pakai mcm ni,kita jgn ckp 'lebih baik tak payah pakai tudung'..kita xpayah pening apa pandangan bukan Islam kat kita, paling penting pandangan Allah SWT kat kita macam mana?

    kita doakan yg baik2 utk diorang, dan sy juga doakan yg baik2 utk emma.


    sy malu tgk gmbr kat atas ni..dan sy lg malu bila ada yg mengaku Islam tp tak buat apa yg disuruh Tuhannya..

    no matter what, menutup & melindungi aurat tu wajib..perintah Allah SWT dan kita sebesar kuman pun tak layak utk menidakkan..


    yup, kebenaran tu mmg menyakitkan..maaf ye cik emma =)

    ReplyDelete
  5. malunya ~!
    bagi ama , orang yang tak pakai tudung lagi sopan daripada orang yang mcm ni :')
    *ingatn utk diri sendiri :)

    ReplyDelete
  6. @@ deqla manjew Nak bertudung biar ihlas dan redha kerana Allah

    ReplyDelete
  7. @Munnafendy Alhamdullilah, emma terima pandangan Munnapata =) Itu peringatan untuk diri Emma sendiri. Sekurang-kurangnya bila Emma ikut perintah Allah yang satu tu.. Emma tak terjebak dengan sifat macam nie.

    Semoga dorang mendapat hidayah dan Emma mendoakan yang terbaik untuk mereka. amin.

    ReplyDelete
  8. @Amalina Ingatan untuk diri sendiri Amalina, dan doakan yang terbaik untuk mereka.

    ReplyDelete
  9. malu la dng org mcm ni...

    buruk kan name org yg bertudung je

    kerana nila setitik rosak susu sebelange..

    tapi ni bukan nye setitik dan ni dah bnyk2 titik b'coz ramai yg pakai mcm tuh ~~~

    ReplyDelete
  10. @ct jue doakan semoga mereka sedar okay =)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!