-->

Google+ Followers

Monday, April 9, 2012

Kenapakah ini ???



Orang cakap,
Kalau bulu mata kita jatuh...
Ada orang rindu kat kita !!!
Betul ker???
Adehhh kalau betul laaaa....
Habislah bulu mata kita gugur !!!


Orang cakap,
Kalau kita tersedak...
Ada orang yang cerita pasal kita !!!
Betul ker???


Orang cakap,
 Kalau mata kita asyik duk berkelip,
Kita nak jumpa seseorang...
Betul ke???

Orang cakap,
Kalau tangan kita gatal...
Kita nak dapat duit or keluar duit...
Betul ke???


Yang nyata, semua FAKTA kat atas tu betul ke??? confirm korang pernah melaluinya kan ????


www.tips-fb.com

5 comments:

  1. rasanya tue semua just kebetulan ja kan? klaw betol habis la gugur semua bulu mata..hehe

    ReplyDelete
  2. @CINTA UNTUK KITA memang pun.. just secara kebetulan je.

    ReplyDelete
  3. @zuzukalau gugur semua, tu tandanya ramai lah yang rindu kat kita.. hahahha

    ReplyDelete
  4. hehe..yup pnh..tp kmungkinan kbetulan cuma kkadang org2 tua dlu brcakap ada benarnya ada takkn...

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!