-->

Monday, July 4, 2011

ARCHIDEX 2011 KLCC - SEKALI LAGI PAVILION

11.50am@Bangsar

Hi, selamat pagi and selamat hari Isnin. Mesti semua dalam mood malas nak pergi keje kan ??? 2 hari cuti mesti liat jer nak bangun pagi... haghaha adat lah tu.. aku pun macam tu jugak !! oh ya !! last weekend sempat jugaklah aku pegi Archidex at KLCC.. aku paksa Shida ikut aku sekali pegi Archidex nie !!! hahahah time kaseh mak cik !!! :D



Shida jeles tengok aku ade pass masuk siap ade designation sekali... hahahha so Shida pun pegi register jugak under name company dia.. buat-buat macam Designer jugak lah... hahahah dah dapat sibuk duk tayang kat Ieda yang tak dapat nak join pergi exhibition tu... Jangan jeles yer Ieda !! so dari satu booth ke sati booth kteorang pegi.. hahah amik ko !!! tak larat kaki nak berjalan dah !! duk dengar orang tu explain tentang produk dorang... Shida dah terangguk-angguk macam burung belantuk da... At least ada jugak point untuk Shida faham kan ??? heheheh then konon-konon nye Assistant aku lah pulak.. hahahha tulah ayat dia bila dorang mintak business card... hahahah nasib baiklah boss aku pesan bawak business card banyak-banyak !! oleh kerana business card aku pun banyak lagi aku pun bagi jer la... hahahha dorang tak mintak pun aku bagi jer.. hahahha




Lepas puas berjalan Ieda pun sampai... so ape lagi... "Mari kita bergerak ker Pavilion "... mula-mula nak naik cab jer memandangkan booking time kteorang pukul 6. Tapi dah pak cik-pak cik teksi tu nak charge dari KLCC ke Pavilion sampai RM 10 - 15 so kirim salam lah aku nak naik !!! hahahah ape lah, dorang tak reti pakai meter ker??? meh sini aku ajar tengok meter kalau tak reti !!! 

Jeng-jeng... KLCC to Pavilion 15 minit jer kteorang jalan.. hahahah aku pun main redah jer sebenarnya. Ingat-ingat lupa shortcut ke sana... at least aku ingat jugak bile dah jalan meredah... hahahaha kesian Ieda and Shida !! penat ek jalan kaki ???

Sampai Pavilion fuyooo... ada sesi air mata lah pulak !!! hehehe sedih lah tengok cite SEKALI LAGI ... so apa kata korang pegi tengok cite tu !!! kena fahamkan tau !!! Mia pun ala-ala-ala... so sweet...comel sangat !!! 

Kalau nak tau kteorang boleh mengalirkan air mata tengok cite tu... ish..ish..ish... lepas tengok muvee... jalan-jalan time... !!! hahahah otw nak ke Monorel station kteorang jalan-jalanlah di sepanjang Bukit Bintang tu... macam-macam perangai lah kteorang tengok... weee... ada Street dance la... !!! hehehe sempat lah kteorang stop and lepak tengok jap... lama jugak aku tak lepak kat area tu malam-malam... hahahah tapi tak boleh lama-lama nanti mak and ayah kteorang call,.... ahhahaha maklumlah anak mak and ayah kan !!! hahahaha 










www.tips-fb.com

2 comments:

  1. tadaaaaa ! fuiyo ! fuiyo ! comel siot ! hihi =D

    lain kali lepak lagilah ! seronottt, kalau ada camera besar sikit, lagi seronotttt ! =D

    ReplyDelete
  2. okay.. nanti kte lepak lagi k... emma bwak kamera DSLR... hahahha cian ek ??? tak puas nak bergambar.. hahaha

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!