-->

Google+ Followers

Thursday, April 12, 2012

Bila si kupu-kupu terbang !!!!



Sejak beberapa hari nie....
Si kupu-kupu asyik duk terbang jer...
Tak reti duk diam ker???
Hehehhehe bukan apa,
Hati tengah bunga-bunga cinta jap !!!
Maybe berkat doa family and kawan-kawan kot !!!
Hati yang sakit dulu,
Dah pulih balik... walau tak pulih sepenuhnya...
" Past is Past "
Emma kena tinggalkan semua tu jauhhhhh kat belakang !!!
Sebab ????
Kita kena memberi peluang kepada orang yang benar-benar sayangkan kita,
Walaupun tak pernah ada rasa sayang...
Kuatkan semangat dan cuba menghargai orang yang ada depan mata !!
Tak perlu kejar bayang-bayang...
Coz  bayang-bayang akan lenyap bila hilangnya sang cahaya !!
Tak perlu sakitkan diri, tak perlu fikir tentang manusia yang ingin menyakitkan hati...
Think about my future !!!
And now, i'm happy with my life !!!
Kenangan memang sangat indah untuk di kenang !!
Tapi hakikat adalah realiti yang sangat pahit untuk di telan.
And now, dia bahagia...Emma pun bahagia...
Mencari satu erti yang sama...
Iaitu Kasih, Sayang, Cinta dan Rindu....


Hope Allah akan panjangkan relationship nie... aminnn


Nota kecik : aikkk kenapakah Emma bagi ayat jiwang nie ?????? tidakkkkkkkkkkk


www.tips-fb.com

7 comments:

  1. aLhamduLiLah..usaha seLagi mampu..cuba jd yg terbaik utk sidia waLaupun kite bkn yg terbaik!

    ReplyDelete
  2. @fairus abu bakar insyaAllah, sedar yang Emma bukan yang terbaik !! Tapi cuba jugak untuk jadi yang terbaik =) Hope Allah permudahkan semuanya =)

    ReplyDelete
  3. ni entry hepi ker entry jiwang:)
    heheh
    congrat emma..
    finally jumpa apa yg emma cari..
    jeles ni..
    shark jugak x dpt lg nie:p

    ReplyDelete
  4. insyaallah emma jg akan bhgia nt..=)amin

    ReplyDelete
  5. @shark 2 in 1 kot shark =) heheheheh dun worry !! Manusia kan di ciptakan berpasangan !!!

    ReplyDelete
  6. @Ayu Iman amin..amin..amin...thanks iman =)

    ReplyDelete
  7. Eh.. bertuah nya cik emma nie.. amin.. semoga d panjang kn jodoh hgga ke ank cucu n sehingga akhir hayat.. huhu

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!