-->

Google+ Followers

Friday, June 15, 2012

NEALOFA vs ANZALNA = TASHA SHILA



Assalamualaikum uoalss,


Bosan bila bukak paper cite pasal artis nie,
Dengar radia cerita pasal artis nie..
Banyak sangat kontroversi dorang !!
Adeh... berlakon tak seberapa pun..
Harap pada muka untuk popular (opsss ayat pedas  jap..sorry)
Bila gaduh or salah faham dah nak saman sana, saman sini..
Padehal benda boleh settle elok-elok kot..
Ni lah dunia artis nie..
Emma rasa kat pejabat polis tu..
Dah berlambak-lambak saman artis nie..
Kang bila dah okay.. barulah nak tarik balik saman !!
Kan ke dah membazir masa polis... 
Yang peguam syok la... ada job...
Wahai artis-artis Malaysia...
Kurangkan KONTROVERSI..
Tingkatkan PRESTASI !!


www.tips-fb.com

2 comments:

  1. betul2. kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  2. Ayat last tu patut bagi kat menteri2 gak sebenarnya. Lol. Wahai menteri2, YB2, PM sekali, kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi!

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!