-->

Google+ Followers

Tuesday, May 29, 2012

Trend abang / kakak dan adik angkat



Assalamualaikum uoalsss,

Zaman sekolah dulu,
Kalau tak ada adik, abang or kakak angkat rasa macam tak sah je kan ??
Korang pernah merasa tak situasi macam nie ??
Bila dah declare,
Mulalah bagi biodata, hadiah....
Ada yang sampai, jadikan kakak / abang angkat as idola...
Wawawa parah dah tu....
But itulah lumrah kehidupan.
Emma pun pernah merasai situasi macam tu...
Tapi siapa sangka,
Dari abang / kakak angkat boleh menjadi hubungan yang lebih istimewa,
Dari teman / sahabat menjadi pasangan kekasih...
Tu semua kan rahsia Allah...
Kadang-kadang kita tak perasan pun...
Yang jodoh ada di depan mata...






www.tips-fb.com

12 comments:

  1. dulu ada juga angkat2 ni ... sorang je terangkat .. :D

    ReplyDelete
  2. hihi..iman hny tersenyum di sini..sbb situasi mmg berlaku pd diri ini..

    ReplyDelete
  3. Dari abg angkat jd suami? mmg pergh~

    ReplyDelete
  4. @Ayu Iman iman nie memang.. kecik memang senang kena angkat =)

    ReplyDelete
  5. dulu cik en byk adik kakak dan abg angkat..last2 smua dah hilang...ehhe..tp sorang pun x terangkat pun..ehheh...skrg dh xde istilah tu
    Pencarian cik en dan blog-bloglist geng cik en

    Perlu ke kahwin?

    ReplyDelete
  6. jodoh tu kadang2 kat dpn mata je. cuma kadang2 kita tak perasan.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  7. memang pernah .. hehe .. tapi tu citer lama .. abang angkat tu dah ke mana entah tak tahu ..

    ReplyDelete
  8. haha zaman dulu, zaman baru nak up.. last last.. mana p la akak & adik angkat alkisah??

    ReplyDelete
  9. dulu time sekolah la paling bnyak abg ,akak adek angkat.tapi xde la sampai terangkat hehee..

    ReplyDelete
  10. Kat sekolah dulu, ada orang mengaku jadi kakak angkat saya... tiba2 terasa 'hot' :p

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!