-->

Google+ Followers

Monday, May 14, 2012

Kenapa anak tak boleh jaga ibu bapa mereka ??



Assalamualaikum uaolls

Tersentuh hati nie bila tengok ibu bapa yang di hantar ke rumah orang tua-tua,
Tak di tanya khabar,
Tak di jenguk...
Kadang-kadang Emma terfikir,
Kenapa ibu bapa kita boleh jaga kita adik beradik,
Tapi kita sebagai anak tak boleh jaga dorang???
Kenapa ???
Sedangkan dorang tak pernah jemu or merungut pun jaga kita,
Sejak kita sebesar tapak tangan... hinggalah kita mampu berdiri atas kaki sendiri
Kenapa ???


www.tips-fb.com

7 comments:

  1. btul tu..sdangkn ibu bapa kite bleh jage adk bradik yg rmai, tp sorang pn xbleh nk jaga ibu bapa kite..pelik btul..

    ReplyDelete
  2. hurm...kan...ramai yg tak mampu jaga parent sendiri..

    ReplyDelete
  3. iman syg bonda n ayah..insyaallah iman jage mereka slagi terdaya..

    ReplyDelete
  4. @:: Mrs.Eady :: yup.. hope emma boleh jaga dorang sampai akhir hayat dorang. amin

    ReplyDelete
  5. entahlah. ibu mampu jaga ramai anak tapi anak tak mampu nak jaga seorang ibu.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!