-->

Google+ Followers

Friday, May 11, 2012

Rama-rama dalam kehidupan !!



Assalamualaikum uoall,

Hari nie Emma nak share dengan korang tentang rama-rama.
Mesti korang pelik kan bila Emma nak share tentang rama-rama nie ??
Menarik sangat ke ?? 
Jawapan nya MENARIK.
Tanpa korang sedari,
Kehidupan kita kat dunia Allah nie sama dengan kehidupan sang rama-rama !!


Kehidupan rama-rama bermula dengan Telur, manakala kita sebagai manusia bermula dengan Sperma + ovum... hhehehe mesti korang belajar sains kan ???


Kemudian ia menjadi LARVA.. dan mula membentuk !! sama lah jugak seperti kita, akan menjadi fetus dan membentuk dengan sifat anugerah Allah.


Kemudian akan menjadi PULPA...Melalui proses nie kita akan menerima makanan dari rahim ibu kita.


Lalu akan menjadi rama-rama DEWASA.  

So, korang tak rasa ke yang kehidupan kita nie amat singkat seperti sang rama-rama ???


www.tips-fb.com

1 comment:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!