-->

Google+ Followers

Tuesday, May 15, 2012

Kenapa PEREMPUAN mudah MENANGGIS ??



Assalamualaikum uoalls,

Korang perasan tak ,
Mak korang ke, kakak, adik, gf, or wife korang,
Dorang nie mudah mengalirkan air mata,
Kiranya PEREMPUAN adalah ratu air mata !!
Betul atau tak ???
Peratusan atara LELAKI dan PEREMPUAN,
PEREMPUAN lebih banyak mengeluarkan air mata !!
Setuju tak ????


" Allah berikan wanita air mata, agar dapat mencurahkan perasaan seorang wanita !! Walaupun air mata adalah peneman kepada kehidupan "

Sebab PEREMPUAN mengalirkan air mata :~

1)  KEMARAHAN  
~ Korang percaya tak ?? if perempuan dalam keadaan marah, dorang akan menanggis untuk meredakan kemarahan dorang !! Sama jugak seperti dorang dalam masalah atau tertekan, dorang pasti akan menanggis.

2)  EMOSI
~ Perempuan memang tak lari dengan air mata, if dorang tengok cerita sedih pun boleh menanggis. Betul tak ?? Cepat mengaku korang semua ... hehehhe confirm ada punya.. kan ??

3)  MEMORI
~ Kenangan memang sukar untuk di lupakan.  Kadang-kadang kita akan hidup dalam kenangan.  Bila kita cuba melupakan, pasti terselit satu perasaan yang sukar untuk melepaskan kenangan.  Maka tangisan akan membuatkan kita cuba melupakan kenangan yang membuatkan kita sedih.

Nota kecik ~ Betul ke FAKTA tu ek ?? Emma just tulis mengikut pengalaman je...


www.tips-fb.com

1 comment:

  1. betul emma....hati wanita mudah cepat tersentuh samada sst yang baikm atau buruk...cepat sangat meresap kt relung hati....tu yg airmata laju jer kuar

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!