-->

Google+ Followers

Friday, May 18, 2012

HIDUP DI CELAH BATU ???



Assalamualaikum uoals,

Saat kita sedang bergembira,
Masih ada yang berduka,
Saat kita tidur dengan selesa,
Masih ada yang berbumbungkan langit dan berbantalkan bumi,
Di zaman negara yang membangun,
Namun masih ada lagi insan yang di belenggu kemiskinan !!
Pernah dengar tak pepatah " Ketam dalam batu pun boleh hidup "
Cuba korang tukar perkataan KETAM kepada perkataan MANUSIA !!
MANUSIA pun boleh hidup di celah-celah batu !!
Bumi Allah kan luas !!!




www.tips-fb.com

3 comments:

  1. rumah kecik pun tak selesa..
    nikan pulak hidup celah batu..kalau terpaksa ,tak selesa pun jadi 'tak pe"

    ReplyDelete
  2. entri nie buat ain sebak..
    saat kita tengah seronok beronok dgn econ, makan lazat..
    ada org lain yg sedang hidu dalam kesusahan...
    subhanallah :(

    "Ooo.macam ni rupanya lelaki...gurlish sekalian sila berhati hati!".

    ReplyDelete
  3. cian kan...mula2 bca kt pper, eh..ada ke org tggl kt situ...

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!