-->

Google+ Followers

Wednesday, May 2, 2012

I LUV U

Rasa suka pulak dengar lagu nie....
Congrats Najwa coz mmelangkah lagi setapak ke hadapan !!!


I LOVE YOU


Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you
www.tips-fb.com

9 comments:

  1. lagu baru ek? tak dengar lagi.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  2. baru tau nie..tak dengar lagi.suka jugak dengar lagu najwa latif nie.thanks singgah blog sy..blog nie best jugak..kemas..

    ReplyDelete
  3. salam kunjungan balas... minat jugakla najwa latif ni...

    blog emma ni pun best jugak, cantik haeder...nice!

    ReplyDelete
  4. Cantiknye blog ni..datang follow sini..

    suke jugak kat Najwa ni...yang penting die orang batu pahat..heheheh

    ReplyDelete
  5. @TF baru tau ?? cepat-cepat pegi dengar. hehehhe

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!