-->

Google+ Followers

Wednesday, March 21, 2012

Pergi nya Seorang yang bernama AYAH

Entry ni khas untuk kawan baik Emma,

Di saat beliau menghintung hari,
Menunggu saat di ijabkabulkan dengan pilihan hati,
Di saat kegembiraan dan keserian terserlah,
Diri di rundung duka,
Dugaan demi dugaan,
Menguji ketabahan hambanya,
Tapi dugaan yang lebih berat menguji bakal raja sehari,
Tatkala Allah turun kan ujian,
Berat untuk di pikul,
Apabila kehilangan ayah tersayang,
3 minggu bakal menjadi raja sehari,
Ayah tersayang pergi meninggalkan dunia untuk selamanya,
Tanpa sempat mengucapkan selamat tinggal,
Mahu pun melihat anak kesayangan di singgah sana,
Lemah segala sendi,
Hati merintih, meratap kehilangan,

Frida,
Kita tetap KAWAN selamanya,
KAWAN yang akan menanggis  bersama,
KAWAN yang akan ketawa bersama-sama,
Dan kini, KAMI dah buktikan,
KITA adalah kawan yang terbaik untuk selamanya,
Tanpa insan tersayang,
TAPI masih ada KAMI yang memberi semangat dan kasih sayang,
Tak perlu rasa sunyi,
KAMI sentiasa di sisi.





www.tips-fb.com

4 comments:

  1. Al-Fatihah.. moga bertabahla ye kepada bakal pengantin..

    ReplyDelete
  2. @*SiRibenMerahAl fatihah, insyaAllah semoga si bakal pengantin tabah menghadapi dugaan.

    ReplyDelete
  3. al-fatihah untuk arwah ayah kawan emma .. berat ujian untuknnya .. semoga frida tabah ..

    ReplyDelete
  4. @fizafantagirO insyaAllah, tengah berusaha nak kembalikan keceriaan dia balik

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!