-->

Google+ Followers

Friday, March 30, 2012

Alaaaaaa mesti rindu nak gaduh lagi !!!



Alaaaaa rindu nak gaduh lagi...
Yerlah gaduh tu dah jadi hobi pulak setiap hari..
Bila gaduh, marah... then boleh gelak lagi =)



Lepas nie dah tak boleh gaduh da...
Sape saya nak "sekeh" bila tengah marah ???
Sape nak pujuk bila ngajuk nie ???
Alaaaaa ....
Tak pe, Emma tunggu janji tu....
Hehheheheh tak sabar lak nak pegi Belgium !!
Hehehehhe "akan ku tuntut janjimu"



Tak kisah la...
Walaupun jauh kita still boleh gaduh lagi kan ????
hehehhehehe ... Nanti kita gaduh lagi ek ???
Main tarik-tarik rambut...
Sekeh-sekeh... cubit-cubit....
Lepas tu nanggis... hahahahhahaha



www.tips-fb.com

5 comments:

  1. ganasnya emma..hihi...bestnye ade org nk support g belgium..=)

    ReplyDelete
  2. @Ayu Imanishhh mane de ganas iman, emma baik lahhh kasar sket je.. hehe

    ReplyDelete
  3. oo..yaker..so kite slh tafsir la nie...

    ReplyDelete
  4. HUhu..nk gadoh jugak bleh x?

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!