-->

Thursday, March 15, 2012

Forum SYOKNYER BLOGGING !! Jom join


Hi selamat tengah hari blogger and reader =) Korang dah join belum " Forum SYOKNYER BLOGGING ".  Blogging dah menjadi satu trend pada masa kini selain adanya Facebook, Twitter, and Forum-forum yang ada dalam dunia maya nie. Betul tak ?? Even, yang masih lagi di bangku sekolah pun dah pandai berblog, berfacebook.

Okay, kat sini Emma nak kenalkan korang semua dengan Forum baru untuk para blogger =) Sebenarnya Forum nie dah ada, just admin baru update the latest.  So, ramai jugaklah yang jadi member kena register balik.  So kat forum nie korang bukan je dapat berforum, tapi korang dapat berblogging sambil membuat blogwalking dengan para blogger yang memang terkenal dengan sifat ramah dan tamah nie =).  And bila apa yang menariknya forum nie, korang boleh dengar radio secara online.  So, tak de lah istilah mengantuk or boring semasa korang buat blogwalking and berforum.  

So, kepada blogger-blogger baru dan lama yang nak menambah kenalan, Emma suggest kat korang Join lah forum nie. Memang korang takkan rasa rugi pun sharing dengan member dalam forum nie.  Trust me !!




Nak join ??? just link ke http://syoknyerblogging.com



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!