-->

Google+ Followers

Tuesday, March 13, 2012

Kenapa MANUSIA semakin KEJAM ???


Sedih dan pilunya bila dengar tentang perginya kanak-kanak cilik yang comel Nurul Nadirah Abdullah atau lebih dikenali sebagai Dirang. Kematiannya sama seperti kematian Adik Nurin, tapi kini Dirang dibakar dan mayatnya di temui rentung !!! Ya Allah, tak ada sifat kemanusiaan lagi ke MANUSIA kejam nie ??? Apalah salah nya kanak-kanak kecil dan tak berdosa nie ?? 

Kalau sebab dendam sekalipun, kenapa kanak-kanak yang tak tahu apa-apa yang menjadi mangsa ???





www.tips-fb.com

6 comments:

  1. aku rasa bahasa paling kasar kat dunia nie pun belum tentu boleh mengambarkan buruk perilaku orang tu..isk..isk...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. @Azlan Strider tau tak pe. Bahasa apa yang sesuai untuk memberi gelaran pada manusia yang kejam nie ???

    ReplyDelete
  3. Thanks tag..ikuti Kronologi penuh mengenai KES ini kat sini eh..

    http://informations-the.blogspot.com/2012/03/edisi-terkini-kronologi-kes-kematian.html

    ReplyDelete
  4. @Kaki Wayang yuhuuu okay welcome havang hazrey =)

    ReplyDelete
  5. Bnyak sangat dadah masuk kt malaysia ni..tu yg berani buat tu..

    ReplyDelete
  6. @Ghanz n Rosez memang sangat kejam manusia macam nie.

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!