-->

Friday, July 1, 2011

Kejap ada Kejap Tak ada !!!

10.25am@Bangsar

Hi selamat pagi, Eh dah masuk bulan July dah ??? Sekejap jer aku rasa !! next month dah start puasa!! korang dah ganti puasa ke belum ??? aku ??? heheheh tak habis lagi ganti... !! hahahah malasnye aku nie kan ??? ala 2 hari jer lagi pun.. okay jer !! ehheeh 

Hurm aku pelik lah dengan sorang insan nie... kejap ada kejap tak ada.. bila ada dia datang, message or call aku!! Then bila tak ada, aku call or message pun tak angkat !! hurm tu yang buat aku rasa menyampah !! rasa nak siku-siku jer dia... ** Macam Dania selalu buat kat abg-abg dia !! Tapi tulah aku kan baik. malas nak buat cam tu. !! huhuhuh tapi memang lah cara dia tu membuatkan aku rasa sakit hati sangat !! dalam erti kata lain " AKU MEMANG TAK PUAS HATI " ..

Pe kes??? bila ada papehal bar nak datang cari aku !! then hilang !! hari tu dah janji cakap tak jadi cam tu lagi... skang ??? OMG !! aku sekeh kang !! 

Ape?? takut perempuan pendek tu marah ke??? eleh tak heran aku !! Kalau takut sangat dengan perempuan pendek tu jangan cari aku lagi.. kan senang cerita !! tak lah menyakitkan kepala aku nak fikir pasal benda-benda mengarut nie !!!


www.tips-fb.com

4 comments:

  1. jgn marah pagi2 nie.... chill gurl! ^_^

    ReplyDelete
  2. iedaurora : hehehhe tadi marah lah.. skrang x marah da !!!

    ReplyDelete
  3. aku taw sape ko maksudkan tu..rileks la sister..:)

    ReplyDelete
  4. ieda : Hhahahahah kalau dah tau x pe !!!

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!