-->

Google+ Followers

Friday, July 15, 2011

Kerana Tender !!!

07.52pm @ Bangsar


Mula-mula aku tengok awan mendung jer,
Tiba-tiba mula lah titis demi titis sang hujan turun ke bumi,
Titis demi titis lalu..... Lebat,
Kesejukkan yang terlalu melampau aku rasa sekarang nie,
Hingga ke tulang !! oh tidakkkkkk !!!
Lalu ku hirup Nescafe bagi penghilang dahaga,
Aku pasang lagu Lionel Richie buat aku tenang,
Matahari pun menghilangkan diri, 
Diganti dengan Sang Bulan, waaaa gelap nye !!
Nasib baik lampu Decorative LED menerangi jalan,
Dan aku masih lagi setia, 
Di office menyiapkan Tender untuk di hantar esok !!!!
waaaaaa sedihnya.... ;(
Perut minta-minta di isi, 
Menyanyikan lagu ntah hape-hape!! 
Lalu boss aku cakap...
" Emma, jom pergi makan !!! "
Ha ... tu yang nak dengar sebenarnya.. :p



www.tips-fb.com

1 comment:

  1. wahahahaa..kesian..xpe2..xlme g bos naik la gaji tu..:)p

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!