-->

Tuesday, July 5, 2011

Macam mana nak kurus ????


Anda mengalami masalah berat badan ??? pening kepala macam mana nak kurus??? aku pun tak ada jawapan nya !! Tu lah ayat yang hari-hari aku dengar  dari mulut cik Ieda !! dia cakap dia da gemuk !! padahal aku tengok biasa jer... just naik tang pipi jer la... dah tembam !! tak percaya ??? 

tengok nie !!!

Ieda
ala-ala tak de lah tembam mana pun !! tapi tulah aku pelik !! dia sibuk nak dapatkan berat badan macam aku yang kurus nie !!!  sedangkan aku lagi lah nak naik kan berat badan aku nie !!!

Emma

hurm korang ada idea tak macam mana nak bantu cik Ieda yang fikir dia nie gemuk !! ish..ish..ish... tak faham mak cik eh !!

makan

dan makan

dan makan lagi

Eh terperanjat mak cik !!

makan lagi ???

makan..makan...makan...dan makan weee !!

Cuba tengok... hahahha best kan kteorang makan !! aktiviti kteorang kalau keluar mesti MAKAN... so isu-isu panas pasal berat dah naik nie biasa lah,... tak boleh di pertikaikan... hahahah SOWWY IEDA
www.tips-fb.com

11 comments:

  1. camne nak tambah berat bdn.. heHE

    ReplyDelete
  2. ejulz : hahahha Emma pun tak tau... makan banyak2 kot :P

    ReplyDelete
  3. amboii..awattt ni hang..malu nokkks..
    kena bagi komisyen lebih nie.hehe..:)

    ReplyDelete
  4. hahahahah aku bagi ko glamer jer... huwawawwa :p

    ReplyDelete
  5. hahaha ! hoi ! makan kan best ! semalam pun ktap ergi makan dekat kampung baru HR steak ! sedap !

    ReplyDelete
  6. wee Seyes ker??? semalam pun orang g makan kat HR Steak kg bharu !! but x sedap lah Black Paper steak dia !! :)

    ReplyDelete
  7. terasa diri ini gemuk gak..huhu..

    jemput join segmen simple saya..

    SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ...

    ReplyDelete
  8. ehehe..mane ade gemoh, kiut jek pipi die..heee :D

    singgah mmbalas kunjungan :)

    ReplyDelete
  9. NasZ : eh gemuk ker??? tak pe.. janji sihat !! :p

    Zinnirah Humaira : ha tulah.. dia selalu cakap dia dah gemuk... !! cam ner ek ??? :p

    ReplyDelete
  10. Zinnirah Humaira : hehe..pipi sy dah makin bulat tu..btol x cik ema?

    ReplyDelete
  11. Yer betul lah tu Cik Ieda.... pipi kamu semakin bulat macam BELON !! :P

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!