-->

Thursday, July 21, 2011

Lelaki Handsome Kasanova??

02.05pm@Bangsar

Hari ni jari jemari nie begitu lincah menari nari di keyboad kesayangan tuannya. Walaupun demam, namun jari jemari tetap setia menemani tuan dia. Sambil menikmati lunch yang agak mahal harganya... (tak nak pegi kedai tu lagi... waaa mahal ) mulut tak henti-henti bercakap. (dah macam mulut murai jer). Di tambah pulak dengan kehadiran 3 lagi insan yang memang suka bercakap maka terciptalah suasana yang gamat di Food court Bangsar.

Topik utama hari ini " Betul ke Lelaki Handsome kasanova ??? " Itu menjadi persoalan bagi Emma bila Kak Zura cakap macam tu mengenai persepsi dia terhadap lelaki kacak. Hurm... Tak kenal maka tak tahu, Dah kenal maka.... Emma pun tak tahu. hahahahah :p

Bagi Emma, tak semua lelaki yang kacak atau good looking adalah kasanova.  Mungkin mereka menggunakan kelebihan yang ada sebagai jalan atau tiket untuk tackle perempuan atau sebagainya. 




Emma pun ada jugak kawan yang bergelar kasanova. Tapi sifat kasanova dia hilang apabila dia bertemu dengan seorang wanita yang berjaya mengubah dia. Dan akhirnya, mereka hidup bahagia dengan 2 orang cahaya mata kembar yang comel. Walaupun dia terpaksa melalui pelbagai halangan dalam mengubah sifat kasanova dia. Namun usaha yang baik tentu akan temui kejayaan bukan ???


So, pandai-pandailah untuk menilai sama ada mereka adalah kasanova atau tidak !! Tapi bukan ke Setiap kejayaan Seseorang lelaki ada wanita di belakang nya??? Dan setiap kasanova pasti akan tunduk pada seorang wanita yang berjaya membuatkan sifat kasanova mereka itu hilang.
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. MEN RAMAI RAMAI DENGAR RADIO ONLINE KAT SINI >> http://internet-radiotv.blogspot.com/2011/07/malaysia-radio-stations-listen-online.html
    TONTON TV ONLINE SINI >> http://internet-radiotv.blogspot.com/2011/07/malaysia-tv-stations-online.html

    ReplyDelete
  2. tak semua tapi kebanyakan nyee laa kot.. hehe ~

    ReplyDelete
  3. Tapi mmg kebanyakan yg hensem tu kasanova kan. Hhehehe.

    Sy ada tag awak kat sini.

    http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/aku-dan-baju-kurung-d.html

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!