-->

Google+ Followers

Tuesday, July 26, 2011

BEN ASHAARI AJAK JOIN BLOGLIST BLOGGER BARU


Emma join segmen lagi. Walaupun agak bz namun sempat curi-curi masa join segmen Abg Ben.. :p
www.tips-fb.com

19 comments:

  1. jum cik emma kite tukar2..tq sis

    ReplyDelete
  2. ekekekek..emma, alya dah letak emma kat bloglistt..jgn lupaaaaaaaaaa alya jugak! :P

    ReplyDelete
  3. singgah dr segmen BA

    http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  4. dah letak kat suka sama suka bloglist saya.. ce check..hehe..

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  5. setuju utk tukar bloglist =)

    jgn lpa blog munnafendy ye...
    folo sini =)

    ReplyDelete
  6. Sudi tak bertukar link dengan lulu?

    http://lulu-pages.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  7. dah letak dlm BL sayee ,
    boleh check jika maukan kepastian :)

    ReplyDelete
  8. jom tukar link ngan gugu..

    http://akudanchenta.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    lau setuju bls di ruangan kumen ;)

    gugu akan letakkn blog kOwg di bloglist suka sama suka ;)

    ReplyDelete
  9. jom tukar...

    http://www.nizamijam.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  10. jom tukar link blog dengan saya...kalau berminat leh bg taw saya yew...nanti saya masukan link awk dalam bloglist gegar blog terbaek...

    http://lzulxocraxme.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  11. jom tukar link ^_^

    http://ceriagurlz.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  12. blog ni dh masuk dlm bloglist oh blogger..

    http://ceriterahmad.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  13. sudah letak kamu di bloglist suka sama suka jugak

    jgn lupa ltak sy ye ;)

    ReplyDelete
  14. saya berminat untuk bertukar link dengan anda. sila balas di http://blogfarha.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html sekiranya anda bersetuju dan saya akan terus masukkan link blog anda di bloglist saya. sekiranya tiada balasan saya menganggap anda tidak berminat untuk bertukar link dengan saya. terima kasih :)

    ReplyDelete
  15. sorry late.. jom tukar link (:
    http://ratuzuleyqha.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-join-bloglist-blogger.html

    ReplyDelete
  16. dh masuk dlm bloglist dh...hehe

    ReplyDelete
  17. saya dah masukkan link blog anda di bahagian 'JOM TUKAR LINK pt 2 :)'

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!