-->

Wednesday, July 13, 2011

Offer Tempat baru !!!

10.28am@Bangsar

Salam blogger, hari nie aku dapat dua berita. Yang pertama menyedihkan and Yang Kedua Menggembirakan !! Sesungguhnya Allah tu maha adil kan ??? dalam aku kesedihan DIA beri kegembiraan !! Aku hanya perlu berdoa and sabar dengan setiap dugaan yang Allah beri. Baru aku sedar, setiap dugaan yang ALLAH bagi pasti ada kebahagiaan di sebalik nya. Cuma lambat atau cepat, ia pasti akan berlaku.

Tadi bestfriend aku call, then dia offer keje kat office dia at Wangsa Melawati. Yang membuatkan aku sangat teruja bila bos dia dah bagi kepercayaan untuk handle department tu !! so perlu ker aku rebut cabaran tu ??? Nie peluang kan ?? untuk aku buktikan sejauh mana kebolehan dan kelemahan aku !! Belum cuba belum tahu !! aku pernah dapat offer macam nie jugak tapi aku tolak sebab aku tak yakin dengan kemampuan aku !!

Sekarang nie aku tak pasti lagi aku nak rebut atau tak peluang tu ??? Separuh hati cakap rebut, separuh hati cakap aku takut ??? tapi sampai bila aku nak biarkan ketakutan menguasai aku kan ??? Ya ALLAH tolonglah hambamu nie !!

Yang sedih ?? Bila kepercayaan aku pada seseorang hilang lagi !! Tak guna cakap untuk berubah tapi tak buat.. Usaha tangga kejayaan okay !! Aku taknak lah cerita pasal  sedih-sedih nie.. kang nanggis pulak !!! :p




www.tips-fb.com

2 comments:

  1. better pergi . take it as a pengalaman .. btw, 1st u must trust and believe urself .. so baru ada keyakinan :)

    ReplyDelete
  2. Okay, Thanks Hazwan !! I try my best !!! :D

    eMMA follow ... hehehe :p

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!