-->

Google+ Followers

Wednesday, August 24, 2011

Mood keje dah tak ada !!!

09.54am@Bangsar

Selamat pagi and salam 24 Ramadhan... 6 hari jer lagi dah nak RAYA... waaaa tak sabar nyer... mood keje pun dah semakin berkurang nie !!! hahahahaha =p


Dan yang nyata tak sabar pulak nak sambut RAYA tahun nie!! hhehehhe walaupun adik beradik Emma ramai yang beraya kat rumah mertua... tapi tak kisahlah... RAYA kedua dorang semua dah balik kat rumah family Emma... so tak sabar rasanya nak berkunjung kat rumah sedara !! heheheheh

Waaaaa macam ner nie?? tak ada mood laaa nak keje skang nie !! serius tahap kemalasan dah semakin tinggi nieeeee =)





www.tips-fb.com

4 comments:

  1. selamat menyambut hari raya aidilfitri..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...cari semangat tu....ndak ke mana juga raya tu...minggu depan juga...

    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  3. Kancil 8349 : Semangat tuu harusss !! hehehehhe =)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!