-->

Google+ Followers

Thursday, August 18, 2011

Kad Ray Versi Emma


Lagi 12 hari lagi kita akan menyambut Hari Raya maka Ramadhan juga bakal berlalu. Semperna 12 hari yang terakhir nie, Emma nak bagi kad Raya khas buat tatapan rakan-rakan Facebook, Blog dan insan-insan yang mengenali.  

Jalan-jalan cari baju RAYA,
Pening kepala tak tahu nak pilih yang mana,
Ramadhan kian berakhir Syawal kian menjelma,
Salam Aidilfitri dari Emma sekeluarga.



www.tips-fb.com

5 comments:

  1. wah dah ada kad raya neh ... duit raya ada tak ??? muahaha ... btw, Selamat Hari Raya(rasa cam awal je) . hehe

    ReplyDelete
  2. Mohd Hazwan Hashim : ahahahha duit raya ??? heheheh utk kanak-kanak 12 tahun ke bwah jer ok =p

    Selamat Hari Raya !! ( Nie advance sket !! hahahaha semangat Raya !! )

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya yunk..duit raya nanti jangan lupa bagi MTT taw..hehe :)

    ReplyDelete
  4. BeloG MTT : Selamat berpuasa and selamat Hari Raya MTT.... alaaaa Emma tunggu duit raya Mtt bagi laaaa =P

    ReplyDelete
  5. kad raya cegini aje... pos2 xde ke??heeeee

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!