-->

Google+ Followers

Friday, August 12, 2011

Hari Ke 2 sakit kepala tetap tak hilang

12pm@Bangsar

Hari ke dua daaa tapi demam Emma tak jugak reda-reda.. waaa tak tahan da nie !! Walaupun sakit namun tetap ku mengheret kaki ku melangkah ke pejabat !! Maklumlah terlalu banyak kerja yang menanti !! Walaupun ditegah oleh Mama supaya tak payah pegi kerja, ntah kenapa rajin sangat hari nie!! =)

Dan kerana terlalu rajin sangat maka Emma menahan derita sakit kepala yang seakan mencucuk-cucuk di urat-urat kepala ku. Apa yang mampu ku lakukan hanyalah tidozzzzzz !! Seakan hati menjerit-jerit minta pulang ke rumah awal namun risau pulak boss Emma yang cerewet akan membebel kerna dah amik MC kelmarin !! =(


Sakit yang ku rasakan !! waaa rasa macam nak cabut jer kepala nie !! Kalau ada skru atau kepala ni boleh cabut atau pasang balik dah lama Emma buat !! waaaaaaaaaa =(


www.tips-fb.com

4 comments:

  1. la..amik la mc sehari lagi. tak sembuh lagi camne nak buat keje? isk2.

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  2. migrain ke?? sabo2 cik emma, banyakkan rehat ye...semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. err,demam+sakit kepala ke?dah jumpa doktor dah?try petua tradisional pulak.

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!