-->

Google+ Followers

Tuesday, June 21, 2011

Selamat Pagi Chinta

10.00am@Bangsar

Selamat pagi, mood sangat-sangat ceria hari nie!! 
Ntah tak tahu kenapa!! Yang nyata aku semakin ceria...
Sebab ape??? Sebab aku tak nak sedih-sedih lagi dah..
Penat lah hidup tak ceria nie!! Betul tak ???
Lagipun member-member aku pun dah lama tak tengok aku yang ceria,
and suka menyakat orang tu.. main kutuk-kutuk!! ahahah kadang-kadang,
mulut aku laser jugak.. but dorang dah faham sangat dah perangai aku !!!
Betul tak Ieda??? Hehehehe... 
Hanya dia yang faham!! sebab dia dah tengok macam-macam yang aku lalui...
Tu yang tittle entry dah macam tajuk filem dah nie!!
pe kes??? Tak de pape kes la...
saje jer nak menceriakan pagi hari selasa..
Selamat pagi Chinta !!!


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!