-->

Google+ Followers

Tuesday, June 14, 2011

CINTA MELODY VS NORA ELENA

05.20pm@Bangsar

Hi selamat petang !! tak sabar rasanya nak tunggu pukul 6 petang !! Bukan ape, nak balik sebenar nyer... then tak sabar nak tengok cerita Cinta Melody and Nora Elena... waaaa semalam dah miss tengok cerita tu !!! sedih nyer...*tu lah sape suruh balik lambat semalam !!


Tapi tulah, kadang-kadang sakit hati jugak tengok cerita dari Indonesia nie!! Macam " Kurang Pandai jer ".. Cuba korang bayangkan lah ek , kalau jahat tu jahat lah sangat!! Then kalau baik tu baik sangat sampai tak tau nak bela diri sendiri bila dianiaya!! Ish tulah yang dinamakan DRAMA kan??? so kenalah sabar nak tengok cerita macam nie!!!




Ha yang nie memang terbaek lah !!! ehhehe " I like Seth "... hahahah cerita nie memang best!! banyak bagi korang semua pengajaran. So kepada lelaki-lelaki di luar sana jangan lah hilang pertimbangan diri k??? heheheh ops Marah lak " ABG BEN " nanti !!! hehehehe

www.tips-fb.com

2 comments:

  1. 2 2 sy tak tengok..

    sebab hostel sy xde tv...hehe

    ReplyDelete
  2. sy slalu berebut ngan adek sbb 2 citer ni.. hahah.. btw i like seth tan too.. heheh :)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!