-->

Wednesday, June 8, 2011

08 June

11.04am@Telawi 6, Bangsar

Selamat pagi semua??? Ceria tak korang semua hari nie??? hope ceria-ceria selalu...!!!
But i'm not happy today !! why ??? sebab hari nie adalah hari yang penuh dengan kenangan bagi aku. Kenangan apa??? Kenangan 5 tahun yang lalu...** sangat-sangat sedih

Yang nyata aku rindu sangat kat tempat-tempat yang jadi kenangan aku 5 tahun yang lalu !!


 Zima Russian Bistro at Sucasa Service Apartment


 Tempat nie banyak tinggalkan kenangan manis, suka, duka aku !! Tempat nielah yang pernah jadi saksi untuk antara aku dan dia !! ** ceh macam tajuk novel lak " CINTA AKU DAN DIA "

aku and dia

 Yang nyata aku terlalu merindui saat-saat tu !! And hari nie adalah Hari lahir dia !! Hari 5 tahun aku dan dia.. ( Tapi tu kisah 5 tahun lepas ) sekarang hari nie adalah hari yang paling membuatkan aku sedih dan menanggis !! 
08 JUNE, kalau 5 tahun yang lepas aku buat dia gembira !! Adakah hari nie 08 JUNE 2011 aku mampu buat dia tersenyum gembira lagi ???

 
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!