-->

Google+ Followers

Friday, June 17, 2011

JIKA AKU JATUH CINTA

12.00am, Hello... hari nie aku asyik join contest orang jer... hahahaha member aku Shida pun dah terjoin otak aku join contest orang.... yeay !!!

Tadi aku bukak youtube, then aku ternampak pulak satu video yang bertajuk " JIKA AKU JATUH CINTA " aku pun macam tertarik-tarik untuk melihatnya... entry nya?? sangat menarik!! sempat jugaklah aku salin entry dalam tu....so korang boleh menghayati kata-katanya ok???

YA ALLAH,
Jika aku jatuh cinta, 
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,
agar bertambah kekuatan untuk menyintaimu.

YA MUHAIMIN,
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padamu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.

YA RABBANA,
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling darimu.

YA RABBUL IZZATI,
Jika aku rindu,
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid jalanmu.

YA ALLAH,
Jika aku menikmati cinta kenikmatan,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat
di sepertiga malam terakhirmu.

YA ALLAH, 
Jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam 
perjalanan panjang menyeru manusia kepadamu.

YA ALLAH,
Jika kau halalkan aku merindui kekasihmu,
Jangan biarkan aku melampaui batas 
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki,
dan rindu abadi hanya kepadamu...


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!