-->

Thursday, June 23, 2011

SEKALI LAGI

09.41am@Bangsar

Hi all, selamat pagi !! hari tak sabar pulak nak tunggu next week !! Selain daripada menunggu gaji, aku tak sabar nak tengok Filem baru Sam and Lisa... korang tau tak cerita apa??? Meh sini aku tunjuk kan korang semua!! weee


Ha ni lah dia filem terbaru dorang !! Sekali lagi !!! sangat cute aku tengok thriller die tadi... so sweet.. lebih-lebih lagi ada budak kecik yang comel !! Mestilah MIASARA !!dia nie cute sangat!! rasa cam nak cubit jer pipi dia !!

Meh sin i aku cerita sket sinosis filem nie mengisahkan Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? 

Nak tau kenapa??? Jom kita gegar Pawagam 30 June nie okay??? sebab aku pun tak tau kenapa!!! hehhehehe
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!