-->

Google+ Followers

Monday, June 20, 2011

Alhamdullilah

09.50am@Bangsar,

Hi selamat pagi bloggers!! Sihat ??? hurm monday morning!! semua malas nak pegi kerje kan??? sama lah macam aku... memang malas nak bangun pagi tadi. Namun adat lah kan kalau tak pegi keje tak delah duit!! betul tak ???

Hurm betul lah orang tua-tua cakap setiap manusia yang teraniaya pasti Allah akan lindungi dia.. and setiap orang yang bersalah pasti akan menerima balasannya.  Yang nyata Allah dah tunjuk kan kat depan aku segala-galanya.  Dan aku pasti orang yang bersalah akan datang and memohon kemaafan daripada kita !! Tapi perlu ke kita beri peluang kedua?? Manusia tak lari dari buat kesilapan sama ada dia sedar atau tak !! 

Yang nyata, aku dah beri kemaafan kepada dia. Terpulang sama ada dia nak berusaha untuk peluang ke tiga yang aku bagi.. Buktikan!!! Tu yang aku nak tengok dari apa yang dia cakap dengan aku... Untuk aku percaya mungkin tidak !! Sebab tu aku nak dia buktikan !!

Nots = Selagi mampu berusaha buat dengan hati yang ikhlas bila nak kan sesuatu... renung-renungkan !!!
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. kena lebih hati-hati..jadikan pengalaman lalu satu pengajaran...jangan terkena lagi ok...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah mak cik !!!

    weeee!!!heheh

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!