-->

Friday, February 24, 2012

Siapa Manusia Putih ??

03.36pm@wangsa maju

Assalamualaikum dan selamat petang reader =) Entry banyak sangat hari nie.. kan ?? hehhe semangat berblog sekejap hari nie. Owh ya, hari nie saja-saja jer search dekat google. Then terjumpa banyak betul keyword pasal "Manusia Putih".  Siapa "Manusia Putih" tu ??? Bagi yang tahu siapa dia yang terkenal dengan nama "Manusia Putih" Mesti korang tertanya-tanya kan siapa dia ??  Kenapa dia tak pernah munculkan diri kan ??? pelbagai tanda tanya dan persoalan yang berada di minda... banyak kata-kata dan fakta yang cuba merungkai persoalan "siapakah MANUSIA PUTIH". Dan Emma ada jawapan nye.. hehhehehe



Korang pernah dengar lagu "Kisah Hati" yang dinyanyikan oleh Alyah ???

Hatiku..hatimu...
Menjadi satu cinta.. 
Ku rasa hadirmu...
Menyempurnakan aku....

Korang pernah dengar lagu "Jangan Tanya Aku lagi" by Farawahida ???


Sakit hatiku terluka kerna dirimu
Menggoreskan luka dalam hati ini
Menabur dusta dalam hidupku

Dan pernah dengar lagu "Izinkan ku Pergi " by Kaer ???

Sinaran mata
Cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam

Mesti pernah dengar kan ??? lagu tu kan jadi hits. And ape yang Emma tau lagu dari komposer misteri nie pernah di reject dari beberapa orang penyanyi terkenal =( Motif ??? mungkin nampak lagu tak menarik kot !! But Tuah ayam nampak dekat kaki, Tuah lagu ??? tak ada siapa pun yang tau !! Begitulah susah payahnya seorang komposer menghasilkan lagu menerusi titik peluh sendiri dan adakalanya di hargai dan ada kalanya tidak di hargai.

Persoalannya, Emma dah dapat jawapan siapa "MANUSIA PUTIH" ni.  Just Emma tak boleh nak bocorkan rahsia lagi coz nie atas permintaan beliau sendiri.  So kita kena menghormati keputusan beliau.  Buat masa sekarang beliau nak menghasilkan karya yang mampu membuatkan semua pendengar terpukau.  Bukan glamour atau nama yang dia cari.  Tapi dia nak pendengar memuji hasil karya beliau bukan sebab nama.  Karya yang berkualiti akan lebih di ingati dan di kenang daripada mengejar nama semata-mata tapi tiada kualiti dalam karya.

Kepada MANUSIA PUTIH, teruskan usaha anda and suka tengok perubahan anda.. hehehehhehe chayok..chayok... 
www.tips-fb.com

2 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!