-->

Google+ Followers

Friday, February 10, 2012

Am i look like 16 years old ???


Waaaa syok pulak hari nie,
Tadi ada meeting with supplier,
Then dia terkejut tengok Emma nie kecik sangat!!
Siap soal lagi,
"it's u Emma???"
So i said "Yes, i am"
And dia macam terperanjat !!
I tak sangka u nampak muda nyer..
Look like 16 years old !!!
Hhahahahha apakah ini ???
Siap tanye how old am i lagi..
So Bila Emma cakap my age,
Lagilah dia terperanjat !!!
Adeh, adakah saya tak layak nak jadi designer sebab muka saya macam budak 16 tahun ???
Hhahahaha tu la yang terjadi... 
Serius dia memang tak percaya yang Emma as designer.
Opsss nak buat macam mane,
Dah anugerah tuhan kan ????
So kita kena  bersyukur dengan apa yang kita ada!!!
Betul tak ???



www.tips-fb.com

11 comments:

  1. hhehe..tapi tgok pic pun mmg nmpak lbey muda dri 24 tau :P

    ReplyDelete
  2. .::TIEYTA::. : hehehhe thanks lalink =)

    ReplyDelete
  3. muka u baby face la kan...eheheh..comel

    ReplyDelete
  4. umur Emma berapa ? hehehehe. =p

    24 ? whatttt ? hahaha ! =D

    ReplyDelete
  5. umur Emma berapa ? hehe.
    what ? 24 ? tua nyaaaaa ! haha =p

    ReplyDelete
  6. ShidaHaron : omg... shida, u more old than me okay =p

    ReplyDelete
  7. Suhaili Sarif : awet muda ??? hahahah rezeki Allah bagi..=)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!