-->

Google+ Followers

Friday, May 3, 2013

PD oh PD - Part 3



Assalamualaikum uoals,



Musim jalan-jalan
Cuti-cuti Malaysia lah katakan
Semua orang duk pakat nak release tension
Emma pun macam tu jugak




Okay, berbalik kepada percutian Emma
Sempat jugaklah duk lepak kat PD Waterfornt
Nak cari Mcd sebenarnya...
Tiba-tiba tekak nie teringin pulak nak makan mcd
Nasib baiklah Dari Corus Paradise nak ke PD Waterfront tu 10 minit je...


Time tu punyalah panas terik
Makluumlah, tengah hari duk merayap...
Dah namanya pun cuti...
Tak best lah asyik duk memerap dalam bilik je...
Panas pun panas lah..
Redah jugak !!


Syok pulak tengok kapal yang tengah duk korek pasir nie...
Lepak bawah pokok sambil tengok laut...



Sebab time tu masing-masing budget pelancong
So emma jalan-jalan pakai seluar main ikat-ikat je...
Seluar kaftan tu kenalah ikat sket kat bahagian kaki dia..
Kalau tak duk terselak-selak lah ikut angin...
Amaran bahaya : sila pakai seluar panjang... hehhehehhe


Mcd.. Mcd... Mcd
Oh.. i'm lovin it =D



www.tips-fb.com

2 comments:

  1. assalamualaikum emma, suar camni sesuai dipakai kat tepi pantai. hehehehe. amaran bahaya tu pening. kihkih.

    ReplyDelete
  2. @Sheila Salim WSALAM kak, aah.. sebab tu sanggup selongkar balik almari... lupa mane letak, beli je.. tapi nielah 1st time pakai.. hehhehe =D

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!