-->

Google+ Followers

Friday, May 17, 2013

Aishiteru



Assalamualaikum uoals,


Rasa macam kena kat diri sendiri pulak bila dengar lagu nie
Bila dengar je... boleh senyum sendiri.

Korang tau tak apa maksud " Aishiteru " ??

# i love u #

*** Aishiteru 3 ***

Ketika kau marah dan cemburu 
Kau kelihatan begitu cantik 
Walau kadang mengesalkan 
Kau selalu bertanya dan penuh curiga
 Ku tahu kau takut kehilanganku 
Begitupun aku, maafkan yang Selalu kasar marah padamu
 Meski tak lagi ada kata Cinta terucap, sekedar basa-basi 
Tapi hatiku masih milikmu, milikmu 
Cemburu tanda cinta 
Marah tandanya sayang 
Kalau curiga itu karena ku takut kehilangan 
Kalau dekat bertengkar, 
kalau jauh ku rindu Jadi serba salah, buatku dilema 
Tapi aku selalu aishiteru 
Mengapa kau marah tanpa alasan yang jelas
 Aku tak mengerti, angkuh dan egois 
Acuh tak acuh padaku seakan tak peduli 
Padahal kau butuh perhatianku
 Begitupun aku, maafkan yang Selalu kasar marah padamu 
Meski tak lagi ada kata Cinta terucap, sekedar basa-basi 
Tapi hatiku masih milikmu, milikmu 
Cemburu tanda cinta 
Marah tandanya sayang 
Kalau curiga itu karena ku takut kehilangan 
Kalau dekat bertengkar, kalau jauh ku rindu
 Jadi serba salah, buatku dilema 
Tapi aku selalu aishiteru 



www.tips-fb.com

6 comments:

  1. Assalamualaikum emma. comelnya! ayat terakhir tu nice, 'Tapi aku selalu aishiteru'

    ReplyDelete
  2. @Sheila SalimWSALAM, hehehhe comel kan ??? lalallalala

    ReplyDelete
  3. dulu masa lagu ni mula kaluar, Teena ingat lagu macam gagap jer sbb dia sebut aishiteru mcm org gagap, rupa2 nya mmg lagu ni mcm tu..hehe

    ReplyDelete
  4. Setelah baca artikel awak... saya semakin faham isu nie..
    . terima kasih... harap pembaca lain bookmark blog nie.
    ..

    Also visit my page List Kerja Di Rumah

    ReplyDelete
  5. When I waved goodbye to a group of young Majorcan children to whom I give a weekly English class, one of the fathers urged me to consider starting an English club for the summer. sac longchamps OmixAda is proud to have one of the most capable Research and Development, Engineering, and Product Design teams in the automotive aftermarket.For those who have any questions, make sure you question the actual leasing agency when you attempt your vacation. sac longchamp $40 at door.Prices (parking included): from $250,000 for 703 sq. mulberry outlet uk La llegada motiv la presencia de las autoridades locales y nacionales en un acto en el que estaba previsto que asistiera el jefe de Estado, Federico Franco, quien habra modificado parte de su agenda de la jornada debido a una indisposicin, segn informaron emisoras de radio asuncenas.Don't miss: The Alhambra in Granada historic and beautiful merging of Moorish and Renaissance architecture and culture. soldes longchamp I noticed some men preferred the curvy types, some the petite, some the statuesque blondes, and that is great, but I will never be a size 4 at my height or build. [url=http://www.bestkarenmillen4u.com]www.bestkarenmillen4u.com[/url] 'The amount concerned is not material and News will pay what we owe.mulberry outlet uk The demonstrations peaked ahead of May 22 local elections, when tens of thousands of people packed into squares in several towns and cities."Iconic status doesn't happen by accident.

    ReplyDelete
  6. Kejap je dah part 3 lagu ni :)

    Masa dengar aishiteru 1, memang best..pastu..terus tak layan part strusnya,busy2, eceh,hehehe

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!