-->

Google+ Followers

Friday, May 3, 2013

Tips menghilangkan MARAH


Assalamualaikum uoals,


" Marah adalah sifat semulajadi setiap manusia "

Kadang-kadang, kemarahan adalah sangat sukar untuk di kawal
Sehingga kata-kata yang di keluarkan mampu membuatkan orang sekeliling terasa hati

Korang tau tak macam mana nak mengurangkan sifat marah nie ???

Sejak akhir-akhir nie,
Emma selalu marah-marah
Ada je benda yang tak kena
Bila orang tanya soalan yang sama berulang kali
Emma cepat meradang !!!

Serius, memang nak kurangkan sifat pemarah nie
Ada suggestion tak ???


www.tips-fb.com

5 comments:

  1. nak hilangkan rasa marah?? kat sini saya ada tipsnya...
    selamat mencuba :)

    http://fizasaiza.blogspot.com/2013/04/jangan-marah-marah.html

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!