-->

Google+ Followers

Monday, January 30, 2012

Start Kumpul duit.... !!!!


Sekarang !!!
Misi utama kumpul duit...
Hahhaha kumpul ape ???
Kumpul  syiling !!! hahahahha
syok kan ???
Tu memang hobi Emma !!! ahahhaahahha
Dari dulu sampai sekarang !!
Percaya atau tak ???
Emma takkan guna duit syiling !!!
Hheheheehhe so memang banyak lah syiling ....
And semalam  baru je lepas pow " Incik Abggg "
Hhehhehehe memandangkan dengar bunyi syiling yang banyak dalam poket!!
Sooooooo dengan buat muka kiutttt...
Tangan dihulur mintak syiling !!! yeaaayyyy
Thanks kerana sering membantu memenuhkan tabung syiling saya !!!
Tu kan simpanan untuk bulan 3 nie... hehehhehehe adehhhhhh
Jangan jelessss if tabung Emma dah penuh !!!
hehehehhe boleh g holiday lagi !!!
Destinasi seterusnya.... Langkawi and Pulau Perhentian.... muuuuaaaahhhh




www.tips-fb.com

11 comments:

  1. gud gudd..asben akk pon mmg kaki kompol duit syiling..aritu kira dptla rm500..akk pon tompang sekaki..sonok..hihi..skang tgh ajar ank plak menabung..:D

    ReplyDelete
  2. serik nak kumpul duit syiling. beratus2 ringgit kumpul, then kene rompak. haha. padan muka kan? siapa suruh tak simpan dalam bank.

    ReplyDelete
  3. mrs puex : hehehhe gud..gud akak.. !! ajar anak dari kecik =)

    ReplyDelete
  4. Nizam : Ishhhh tak boleh laaaa simpanan hari tua tuuu hahhahaa

    ReplyDelete
  5. Nadia Rosle : Alahaiii ciannye.. sabar ek =)

    ReplyDelete
  6. owh...simpanan hari tua yer...ngeee...
    jangan esok korek tabung beli gule2 lak... :P

    ReplyDelete
  7. Nizam : hahahha tu memang selalu terjadi.. korek tabung bila x de duit.. hehehe

    ReplyDelete
  8. hahaha..tu la kan..nizam pun selalu camtu...

    ReplyDelete
  9. Nizam : Hhahaha haruslah kan ?? so tak rugi simpan syiling nie.. kan??

    ReplyDelete
  10. memang tak rugi ..tapi rasa rugi la pulak bila terguna..haha

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!