-->

Google+ Followers

Monday, January 9, 2012

Andartu ???? tidakkkkkkkkkkkk

11.37am@Wangsa Maju

Ramai yang bertanya...
Kenapa aku payah nak accept lelaki lain..???
Bukan tak de yang nak...
Tapi dorang kata aku memilih !!!

Ramai yang cakap,
Jangan memilih !! Nanti jadi "andartu"
Bukan tak nak !!
Tapi hati dah di miliki !!

Dimiliki ??? Eh sape ???
Aku tak cite dengan  sape2 pun...
Hanya aku dan dia yang tau !!
Siapa ?????
Mestilah insan yang selalu dekat dengan aku !!!!

Ramai yang tanya,
Kenapa aku pilih dia???
Nie jawapan nya !!!

Dia mungkin seorang yang cepat marah !!
Tapi dia penyanyang bile dengan aku !!
Dia mungkin seorang yang tinggi ego nya !!
Tapi aku pun macam tu jugak !!!

Dia mungkin  tak pandai nak tunjuk sayang dia !!
Tapi hanya aku yang tahu sejauh mane kejujuran dia !!
Dia mungkin rimas perempuan gedik mengada-ngada ..
Tapi dia suka bila aku bermanja dengan  dia !!

Dia mungkin jauh dari aku !!
Tapi dia sentiasa dekat bila aku perlukan dia!!
Dia lemah bila aku mengalirkan air mata...
Sebab dia tak suka aku bazirkan air mata...

Dia mungkin pernah tak jujur dengan aku !!
Tapi aku pun macam tu jugak !!!
Antara aku dan dia...
Hanya kami yang tahu !!!

Aku dan dia..
Bagaikan isi dengan kuku...
Tak mungkin terpisah...( Tapi Allah yang lebih tahu )
Pisah berkali-kali,
Namun tetap bersama...
Kenapa ????
Kerana kami saling memerlukan...

Ramai yang boleh panggil nama dia...
Tapi tak ada siapa yang boleh panggil seperti mana aku panggil dia !!
Kenapa ???
Hanya aku dan dia saja yang tahu !!!



" Luv is a game that two can play and both can win "

www.tips-fb.com

5 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!