-->

Google+ Followers

Tuesday, January 17, 2012

Masuk umur baru semua sebut pasal kawen !!!!!



05.00pm @Wangsa Maju






Bile umur dah tambah 1 angka,
Semua sebut pasal kawin...
Bile nak kawin ???
Dah besar da....
Dah boleh kawin nie...
Meh "Aunty/Uncle nak buat menantu..


Hurmm... so what will i say ???


INSYA ALLAH


Jodoh itu rahsia Allah..

☻♥☻
/█\/█\
.||.||.

SEKUAT mana rasa setia...
SEHEBAT mana kita merancang...
SEJAUH mana kita menunggu...
SEKERAS mana kita bersabar...
SEJUJUR mana mereka menerima..



SEGALA-GALANYA hanya Allah sahaja yang tahu...




Sesungguhnya urusan jodoh adalah ketetapan ALLAH. Kita hamba Nya yang lemah ini tidak ada daya upaya langsung untuk menetapkan jodoh kita melainkan semuanya dalam ketentuan Allah SWT. Namun, apa yang boleh kita buat ialah merayu dan memohon pertolongan ALLAH SWT supaya mempertemukan jodoh kita sebaik mungkin. "


www.tips-fb.com

3 comments:

  1. Huhu.. insyallah, jika sampai waktu nya maka ada lah yg dtg nk memperistri kn emma.. sy d c nie doakn yg terbaik utk emma.. amin..

    ReplyDelete
  2. Jodoh itu rahsia Allah ^^.. dah jodoh xkemana jugak kan ema ^^

    ReplyDelete
  3. Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join !
    http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!