-->

Google+ Followers

Wednesday, January 11, 2012

5 day more left

03.20pm@wangsa maju


5 hari lagi ???
Apa dia ??
Tak lama lagi umur pun bakal bertambah...
Hahahha semakin bertambah nampaknyer....
Hope melalui pertambahan umur... 
Segalanya akan menjadi lebih baik !!!

5 hari lagi ???
Ada sesuatu yang perlu di selesaikan...
Antara hidup dan mati ???
Wowwww tak lah sampai macam tu..
Tapi antara dua hati !!!
Heheheh ada jodoh mungkin akan jadi milik orang !!!
Hahhahaha insyaAllah...

5 hari lagi ??
Boleh ker????? 
Hope semua akan berakhir dengan baik.. amin !!!


www.tips-fb.com

4 comments:

  1. umur semakin meningkat dan kita akn mnjdi smkin matang (:

    ReplyDelete
  2. shiema sufian : dah tu lumrah kehidupan... cewwwaaaah !!!

    ReplyDelete
  3. semoga panjang umer dand imurahkan rezeki

    ReplyDelete
  4. Razifredz : insyaALLAH... terima kasih .. hehehehe

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!