-->

Google+ Followers

Tuesday, July 9, 2013

Teaser : Make up



Assalamualaikum uoals,


3 hari bergelar tunang orang..ahaks...
Rasa macam mimpi je..
Tak pernah terfikir pun akhirnya akan tercapai apa yang di impikan

Okay, nak share dengan korang...

Ramai yang cakap,
Muka nampak berseri-seri...
Ada yang cakap..
" Eh, dah macam seri pengantin pulak !!! "

Muka yang jarang bermake up..
Akhirnya....
On the day,
Menyerahkan muka untuk di conteng oleh Blogger  cun kak Mel Lisa
Lalalala walaupun sesat sikit,
Kak mel datang dengan baju yang sama kaler dengan baju emma pakai... ishhhhh



# Thank you kak mel....

FB Kak Mel ( Mel Lissa )


www.tips-fb.com

10 comments:

  1. Assalamualaikum. wahwah memang berseri pun macam nikah je sheila tengok. hehehhee

    ReplyDelete
  2. @Sheila Salim wsalam... hahahah alallalalalala rasa macam biase je... tangan mengigil ade la..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum emma....tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  4. @Mas Zull wsalam, terima kasih mama (*¯︶¯*)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!