-->

Google+ Followers

Tuesday, July 9, 2013

Teaser : Hand Bouquet



Assalamualaikum uoals,


Thank youuu soooo much to my tukang sponsor bunga =D
Korang ingat lagi tak ???
Emma ada cakap nak jumpa sorang blogger nie..
Last week dah pun jumpa dia...

Meh tengok entry dia jap... sheila

First time emma jumpa sheila...
Before this duk panggil " akak "
Lastly, okay fine !!!
Emma lagi tua sebenarnya dari dia... huwaaaa





Cantik tak bunga tu ????
Bunga yang di sponsor oleh Sheila...
Hheheheh amik berkat sebenarnya =D

Thank you sooo much for the lovely hand bouquet =D


www.tips-fb.com

12 comments:

  1. Assalamualaikum. hahaha KAKAK sangat kan, heee my pleasure dear emma. semoga cepat langsung ye. tak sabar nak makan nasi minyak awak. hehehehe :P

    ReplyDelete
  2. @Sheila Salim wsalam.... hahahha tu lah, kakak lah sgt.. last-last kita lagi tua dari dia.. adeh ^_^! hehhehe insyaAllah, tunggu ek.. lepas nie tunggu sheila nak sponsor ape pulak.. hahahhaha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum emma...cantik color baju emma...;)

    ReplyDelete
  4. lepas ni suruh sheila sponser hantarannnn. muahahaaa

    ReplyDelete
  5. @Mas Zull wsalam mama, alhamdulillah... terima kasih
    (*¯︶¯*)

    ReplyDelete
  6. @nadia farahida muhahahahhaha tu la... lepas ni nak yaya sponsor pulak .. muhahahha (*¯︶¯*)

    ReplyDelete
  7. sy komen entri ke belakang sbb xde npk entri terbaru...

    aassalam..
    singgah sahur #3 salam ukhuwah ohBlogger Malaysia - PCL www.nazlee.com

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum, Selamat berpuasa. :)

    Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia - Norazizah.

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!