-->

Google+ Followers

Tuesday, September 20, 2011

Killer Song " Takkan Pisah "

03.30pm@Bangsar

Salam blogger.... waaaa syok nyer bile tak de keje kat office nie. Memandangkan dah keje lebih masa semalam tanpa di bayar OT semata-mata nak siapkan tender untuk di hantar pagi tadi... maka sekarang adalah saat untuk bersenang lenang dan melepak-lepak. Hajat kat hati rasa macam nak tido jer memandangkan cuaca yang suam-suam kuku di tambah pulak dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa membuatkan mata yang dah memang sepet nie semakin sepet... oh... tidak !!!! Tok Ali... pinjam tongkat... nak tahan mata nie laaaa =)



Tu diaaaa... sekarang nie kan member-member Emma nie dalam mood cintan cintun... so duk layan lagu jiwang-jiwang jer laaa... sampaikan Emma pun dah boleh hafal lagu tuuu.. maka suara yang agak sedap nie mula lah jadi penyanyi tak glamer mendendangkan lagu tuuu untuk kawan-kawan yang daaa angau nie.... korang pernah dengar lagu " Takkan Pisah " daripada Ereen tak ??? mendayu-dayu and membuai perasaan jugak dengar lagu nie... ehhehehe meh Emma nak share lirik dia dengan korang semua.....

TAKKAN PISAH

Sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku


bila nanti orang tuamu meridhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku
kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu

takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga
jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

Nak dengar full song.... tekan sini
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!